Céges ügyfél vagyok.
Cégként a közösségi adószám vagy egy ÁFA-szám megadásával vásárolhat nálunk. Cégek esetében fontos, hogy a közösségi adószám regisztrálva lett az EU számára, hogy adómentes számlát tudjunk kiállítani. Felhívjuk figyelmét, hogy vállalatunk székhelye Ausztriában található, és osztrák céges ügyfelek esetében az adók nem kerülnek levonásra, mivel nem Közösségen belüli szállításról van szó.
Rendszerünk az Európai Unió irányelveinek megfelelően ellenőrzi a közösségi adószámot. Egyébként lehetőség van az adószám megadására adólevonás nélkül.
Szükségem van egy ajánlatra.
Céges ügyfélként lehetősége van weboldalunkon keresztül gyorsan és egyszerűen ajánlatot készíteni. Ennek előfeltétele, hogy rendelkezzen ügyfélfiókkal, és be legyen jelentkezve.
Ha bejelentkezett, akkor kezdheti is. Ehhez kövesse az alábbi lépeséket:
- Győződjön meg újra, hogy bejelentkezett.
- Tegyen minden terméket a kosárba.
- Válassza az „Ajánlat létrehozása” gombot.
- Az ajánlatot e-mailben küldjük el.
(Ez eltarthat néhány percig.)
Az ajánlatot megrendeléssé szeretné alakítani?
Könnyedén válaszolhat az ajánlatot tartalmazó e-mailre.
Vagy írjon ügyfélszolgálatunknak. Ha új e-mailt küld nekünk, javasoljuk, hogy tüntesse fel az ajánlat számát, a könnyebb beazonosításhoz.
Felhívjuk figyelmét, hogy az ajánlat 7 napig érvényes.
Rendelés céges ügyfélként
Információk a rendelés lezárásáról
Közvetlenül online üzletünkben vagy kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül is vásárolhat.
A számla helyes kiállítása és a rendelés szabályszerű lebonyolítása érdekében kérjük, jelezze felénk
- a cég nevét,
- a közösségi adószámot,
- a számlázási és szállítási címet,
- egy e-mail címet a rendelés visszaigazolásához,
- egy e-mail címet a számlákhoz és jóváírásokhoz,
- a telefonszámot a szállítással kapcsolatos esetleges kérdésekhez, valamint
- a számlán feltüntetendő rendelési számot.
Ha a kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül rendel, és ügyfélszolgálatunk már aláírt egy ajánlatot, kérjük, adja meg az ajánlat számát.
Kizárólag Általános Szerződési Feltételeink érvényesek minden szerződéses kapcsolatra a megrendelés időpontjában.
Ajánlatra van szükségem.
Ha ajánlatra van szüksége, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
Ahhoz, hogy a lehető leggyorsabban tudjunk ajánlatot előkészíteni Önnek, szükségünk van a fent említett információkra.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a tőlünk kapott, aláírt ajánlat egy árlista. A céges ügyfelek nem kapnak saját árlistát.
Viszonteladóként jobb árakat kapok?
Választékunk csak azért lehet ilyen széles, mivel a legkülönfélébb márkától vásárolunk. Tehát mi magunk is viszonteladók vagyunk. Ezért nem tudunk külön árlistát kínálni az érdeklődő viszonteladóknak.
Hogyan kapom meg a számlámat?
Ha rendelést adott le, és a rendelés lezárása után közvetlenül bizonylatra van szüksége a könyveléshez, ügyfélszolgálatunk proforma számlát tud felkínálni Önnek. Ehhez itt léphet kapcsolatba velünk.
A számla a feladáskor készül. Környezetbarát módon e-mailben is elküldhetjük Önnek, vagy a csomaghoz mellékelhetjük.
Ha nem találja a számlát, letöltheti a számla másolatát az ügyfélfiókjában.
Hogyan módosíthatom a számlámat?
A számla módosításait az ügyfélszolgálat végezheti el. Itt léphet kapcsolatba velünk. Kérjük, adja meg az érintett számla számát, és azt, hogy mely adatokat kell módosítani.